Ruští vědci dokázali, že DNA lze přeprogramovat slovy a frekvencemi

POTVRZENO DNA NAŠIM SLOVŮM NASLOUCHÁ

Lidská DNA je biologický počítač, který v mnoha ohledech předčí ty umělé. Jde jen o to si jej šikovně naprogramovat. To, co od dávných dob věděli šamani, kněží a duchovní učitelé, nyní potvrdili svým výzkumem i vědci – lidské tělo se dá léčit i opravovat pouhými slovy. Genetický kód totiž používá tatáž pravidla jako lidský jazyk.

K těmto poznatkům došel tým ruských vědců pod vedením biofyzika a molekulárního biologa Pjotra Gargajeva ve snaze vysvětlit fenomény, jako jsou jasnozřivost, intuice, spontánní vyléčení, léčení na dálku, sebeléčení, afirmační techniky, neobvyklá světelná aura obklopující lidi (zvláště spirituální mistry), ovlivňování počasí myslí a jiné.

Jak známo, pouze 10 procent naší DNA je využito ke stavbě bílkovin, zbylých 90 procent je považováno západními vědci za neužitečnou veteš. Ruští výzkumníci jsou však přesvědčeni, že příroda není hloupá, a tak se rozhodli právě tuto část DNA prozkoumat. Podle nich lidská DNA nezodpovídá pouze za stavbu lidského těla, ale slouží také jako úložiště dat a pro komunikaci. Ruští lingvisté objevili, že genetický kód, zejména v oněch zdánlivě zbytečných 90 procentech, se řídí stejnými pravidly gramatiky a syntaxe jako naše lidské jazyky. To znamená, že jazyky nevznikly jen tak náhodně, ale jsou odrazem naší vlastní DNA.

Ruský tým rovněž zkoumal vibrační chování DNA a i zde došel k zajímavým závěrům. „Živoucí chromozomy fungují jako solitonický / holografický počítač využívající laserové vyzařování endogenní DNA,” stojí v jejich studii. To znamená, že například dokáží modulovat jisté frekvenční vzorce do laserového paprsku, a tím ovlivňují frekvenci DNA a také samotné genetické informace. Ruští vědci experimentálně dokázali, že živoucí substance DNA (v živé tkáni, nikoliv in vitro) budou vždy reagovat na jazykem modulované laserové paprsky, dokonce i na radiové vlny, pokud jsou použity vhodné frekvence (zvuk).

To vysvětluje proč mají afirmace, autogenní trénink nebo hypnóza tak velký vliv na lidi a jejich těla. Je to naprosto normální a přirozené pro naši DNA reagovat na frekvence.

Zatímco západní výzkumníci postupují tak, že vyříznou jednotlivé geny z DNA řetězců a vloží je jinam, Rusové s nadšením vytvořili zařízení, které ovlivňuje buněčný metabolismus skrz modulované rádiové a světelné frekvence, čímž opravují genetické defekty. Gargajevova výzkumná skupina úspěšně dokázala, že touto metodou mohou být opraveny například i rentgenem poškozené chromozomy. Vědci dokonce zachytili informační model určité DNA a přenesli jej, čímž přeprogramovali buňky dalšího genomu. Takto úspěšně přeměnili žabí embrya na embrya salamandra jednoduše převáděním informačního vzorce DNA, aniž by došlo k nějakým vedlejším efektům. To představuje neuvěřitelnou, svět transformující revoluci a senzaci: pouhým jednoduchým použitím vibrací (zvukových frekvencí) a jazyka namísto archaického postupu řezání! Ruský experiment ukazuje na ohromnou moc vlnové genetiky, která má samozřejmě větší vliv na tvorbu organizmů než biochemické procesy alkalických sekvencí.

Esoteričtí a spirituální učitelé odedávna věděli, že tělo je programovatelné slovy a myšlenkami. Nyní je to však vědecky ověřené a zdůvodněné. Samozřejmě, že frekvence musí být správná. A to je také důvodem, proč ne každý je v tomto programování stejně úspěšný. Je nezbytné, aby jedinec pracoval na svých vnitřních procesech vývoje, aby mohl dosáhnout až k vědomé komunikaci s DNA. Ruští vědci však vyvíjejí metodu, která nebude na těchto faktorech záviset a bude vždy funkční za předpokladu použití správné frekvence. Nicméně čím výše je vědomí konkrétního jedince vyvinutější, tím méně je potřeba technických pomůcek a zařízení.

Foto:Zdroj: http://extrastory.cz , http://arkadypetrov.ru/stati/petr-garyaev.html

14 komentářů: „Ruští vědci dokázali, že DNA lze přeprogramovat slovy a frekvencemi

• 23. 5. 2018 (8:09)
    Permalink

mohli by vedci jeste doplnit jaka slova mame pouzivat snad to nebude: Laska a pravda zvitezi!

• 25. 5. 2018 (15:27)

kdepak. musíte opakovat mantru,
      mupy mup. 😀

• 25. 5. 2018 (15:29)
    Permalink

vědci zjistili ze nikdo nevěří tomu co zjistili ruští vědci 🤔

• 5. 8. 2018 (7:21)
    Permalink

Tato informace je další malinká kostička puzzle, která přesně zapadá do mé skládačky Vesmíru. Děkuji:-)

• 2. 4. 2019 (13:31)
      Permalink

Maruska, ako vyzera tvoja skladacka vesmiru?

• 28. 7. 2019 (1:04)
      Permalink

Tak to vas doopravdy lituji. Vratte se na zakladni skolu a nebo se venujte studiu skutecnych faktu nebo se divejte na prednasky skutecnych vedcu a pedagogu. A neztracejte cas ctenim tehle vylhanych sracek, ktere pisou zlodeji, aby obrali chudaky. Je mi lito, ze vas tihle grazlove podvadeji.

• 29. 7. 2019 (7:25)
      Permalink

Tva skladaca vesmiru je pekne naivni ezopicovina.

• 18. 6. 2019 (17:21)
    Permalink

Přes nejvyspělejší techniku,se velkým obloukem toto vrací k prazákladům šamanismu.

• 20. 6. 2019 (11:03)
    Permalink

Opravdu hrozne cist negativni komentare to je jedine co lidi umi vyvolavat strach v sobe a v druhych stale se stresovat byt negativni. Ale no co se da delat kazdy se vyvijime jinou rychlosti a jsme na jinem levlu v zivote!!! Konecne prijemnejsi zpravy a zjisteni nez nejaci politici zpravy apod.!!!

• 29. 7. 2019 (7:23)
    Permalink

Boze to je teda naivni s.acka. Jak musi clovek hloupy aby takovymhle blabolum uveril.

• 31. 7. 2019 (15:16)
    Permalink

Úsměvné! Ruští vědci jen potvrdili to, o čem píše Vl. Megre ve Zvonících cedrech Ruska.

• 17. 8. 2019 (7:56)
    Permalink

😀 😀 😀 no presne, dodám len ze ludia využívajú plný potenciál mozgu, na to prišli uz všetci vedci.

• 10. 9. 2019 (20:18)
    Permalink

No to je neskutečná blbina. 😀
    „Lidská DNA je biologický počítač“ Ne, není. DNA je zdroj informací. Už 1. věta je naprostá kravina.