Lehká zdravá večeře – Posílení imunitního systému

Zdravá strava posiluje náš imunitní systém. Zde máte recept na lehkou večeři, nebo pozdní svačinu.

Ingredience :

Salát, rukola, špenát, hrstka uvařené rýže, lžíce bílého jogurtu, chilli pepř, celozrnné pečivo. Rýži máme samozřejmě uvařenou. Salát a špenát i rukolu natrháme na kousky, smícháme s rýží, navrch dáme jogurt posypaný Chilli pepřem a jako přílohu celozrnný chléb.

 

 

Účinky chilli na zdraví jsou pozoruhodné.  Chilli obsahuje vitaminu A, B, a C, draslík železo a vápníku. Působí na krevní oběh, trávení i proti rakovinnému bujení.Chilli je výborným zdrojem vlákniny, která zpomaluje vstřebávání cukru do těla. Proto je dobré i pro diabetiky. Pokud chilli je pravidelnou součástí jídelníčku u diabetiků, potřeba inzulínu klesá.

Účinky rukoly na lidské zdraví jsou opět pozoruhodné. Posiluje obranyschopnost organismu (imunity), na onemocnění jater, čistí krev, detoxikace, také při zácpách, má totiž mírný projímavý účinek.

Reklama

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Reklama