Banán pomocník na stres a dobrý spánek

Vyměňte léky na spaní za banán

Je chutný, rychle nasytí a obsahuje sacharózu, fruktózu a glukózu kombinovanou s vlákninou. Také vitamín B6, jakož i podstatné množství vitaminu C, B1, B2, E a kyseliny listové. Pouhé dva banány poskytnou dostačující dávku energie pro 90 minutové cvičení.

Banán pomáhá při:

  • depresích
  • nespavosti
  • snižování krevního tlaku
  • anémii
  • zlepšení výkonnosti mozku
  • trávení
  • žaludečních vředech
  • odvykání kouření
  • nadváze
  • boji s bradavicemi
  • komářím bodnutí
  • kocovině

Podle výzkumů se lidé trpící depresí cítí výrazně lépe po konzumaci banánu. Vysvětlení je takové, že banán obsahuje aminokyselinu tryptophan, kterou tělo přemění na serotonin, ten uvolňuje relaxační prvek a zlepšuje náladu.

Stres, úzkost a každodenní noční jedení, vysoký krevní tlak, léky proti bolesti a neustálé používání mobilních telefonů vás může dostat do spánkové Insom a problémy se spánkem. Díky některým lékům vás však problém se spánkem může obcházet ale mají vedlejší účinky jako je únik moči, úzkost. Na tyto problémy vám pomůže tento recept.

Banánový čaj
Používejte pouze ty organické banány, protože ty GMO obsahují chemické látky a pesticidy. Z banánu budete potřebovat kůru neboť obsahuje draslík a hořčík, které pomáhají při uvolňování svalů a podporují spánek

Budete potřebovat:
1 organický banán
pitná voda a malý hrnec
špetka skořice

Příprava:

Banán prořízněte na obou koncích a nechte ho vařit ve vroucí vodě. Po dobu 10 minut poté přefiltrujete vodu, ve kterém jste banány vařili. Přidáte skořici a můžete používat hodinu před spaním!

Je důležité vědět, že velká část světa  bere prášky na spaní v pravidelných intervalech. Nicméně tyto léky mohou mít vedlejší účinky, které mohou mít dlouhodobé komplikace.

Foto: www.dacia.md

Reklama

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Reklama