Nejbláznivější projekty crowdfundingu

Zaplacené šílenosti

Velké společnosti často nemají odvahu popustit uzdu fantazii a nabídnout produkt, který na první pohled vypadá zcela bláznivě. Naštěstí existuje možnost, jak prodat mírně řečeno „neobvyklý“ nápad pomocí tzv. crowdfundingu. Když se sejde dost peněz od dárců, projekt má zelenou.

V hlavě pštrosa: Ostrich Pillow

požadavek: 1 561 000 Kč | vybráno: 4 350 000 Kč

Moderní lidé tráví stále víc času v práci nebo na cestách, a není tedy divu, že výkonnost postupně klesá. Jednou z vhodných zbraní pro udržení vysokého nasazení je „šlofík“: Dvacetiminutový spánek údajně zvedne produktivitu až o 30 %. Jenže kanceláře jsou rušné, všude je moc světla – a právě proto přišla společnost Studio Banana s unikátním polštářem, který připomíná pštrosí hlavu. Speciálně navržená konstrukce pojme spáče od krku nahoru a nabízí i prostor pro ruce. Můžete si tak pohodlně lehnout na stůl přímo v kanceláři, aniž by k vám doléhal okolní shon. Neotřelou myšlenku si zamilovalo přes 1 800 lidí.

Vonět jako slanina: masové mýdlo 

požadavek: 33 000 Kč | vybráno: 42 000 Kč

Podle Alliho Dryera by všichni měli vonět jako maso. A ačkoliv by v takovém světě společnost čelila řadě kanibalistických dilemat, zmíněná kickstarterová kampaň dokazuje, že k úspěchu stačí mít vizi opřenou o lásku k jídlu. Když Dryer na internetu navrhl, že by z obvykle vyhazovaných živočišných zbytků dokázal vyrábět mýdlo, jež by vonělo jako lahodný masový pokrm, našlo se 42 obdobně smýšlejících. Kostky voňavé hygienické pomůcky se pak dostaly k lidem zabalené v řeznickém papíře a s důrazným varováním, že by neměly být konzumovány – bez ohledu na jejich zdánlivou chutnost.

Toustový Ježíš: Grilled Cheesus

požadavek: 557 000 Kč | vybráno: 571 000 Kč

Není nic lepšího než se po ránu zakousnout do toastového chleba, z nějž na vás hledí Ježíš. Alespoň si to myslí Rob Corso a Meg Sheehanová, kteří mají na svědomí „revoluční“ sendvičovač Grilled Cheesus: Jeho tepelné plochy totiž do pečiva vypálí právě Kristovu podobiznu. Název kombinuje slova „cheese“ a „Jesus“, tedy „sýr“ a „Ježíš“. Jedná se o slovní hříčku na téma grilovaný sýrový sendvič – a 286 lidí, díky nimž se podařilo projekt uskutečnit, s toastovou vizí souhlasilo. I když je pravda, že kampani možná pomohl zásah shůry, protože 28 hodin před koncem scházelo k dosažení cíle v přepočtu přes 33 tisíc korun.

Foto:Zdroj:www.stoplusjednicka.cz

Reklama

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Reklama